چند راه برای توسعه و پیشرفت کسب و کار با تبلیغات چاپی!
روش اول : ایجاد جلب توجه در طراحی
یکی از بهترین روش های جذب مخاطب در تبلیغات چاپی، ایجاد جلب توجه در طراحی کار هاست. برای مثال اگر شما جشنواره یا تخفیفی برای مشتریانتان در نظر گرفتید، بهتر است این تخفیف را به وسیله شکل ها و رنگ های جذب کننده بر روی کارتان به نمایش در بیاورید. طبق تحقیقات معمولا 45 درصد از افراد با دیدن تخفیفات یک فروشگاه یا یک برند برای خرید از آن فروشگاه مشتاق تر می شوند و حدااقل یک با به آن فروشگاه مراجعه می کنند یا تماس می گیرند.
روش دوم : قرار دادن لیست قیمت در تبلیغات چاپیتان
یکی از معضلات کسانی که می خواهند به صورت تلفنی از یک فروشگاه یا شرکت خرید کنند این است که معمولا لازم است قیمت تعداد زیادی از کالاها یا خدمات آن را بدانند، اما به علت زیاد بودن تعداد آن ها از پرسیدن صرف نظر می کنند و در نهایت از خرید منصرف می شوند. توصیه متخصصان چاپ میشه به این نوع کسب و کارها این است که لیست قیمت پر مخاطب ترین و پرفروش ترین محصولات خود را در قالب تبلیغاتی مثل تراکت یا کاتالوگ به مشتریانشان ارائه دهند و منتظر بازخورد های مثبت از این طریق باشند.
روش سوم : دقت در انتخاب متریال چاپی
معمولا کسانی که تبلیغات چاپی انجام می دهند، به دنبال هزینه کمتر هستند که نا خودآگاه منجر به افت کیفیت محصول سفارشی آن ها خواهد شد. مشتری ، زمانی که احساس ارزشمند بودن را از جانب شما لمس کند به چیزی که ارائه می دهید علاقه مند می شود و به کار شما واکنش نشان می دهد. پس بهتر است در هنگام انتخاب متریال کارتان، کیفیت را قربانی قیمت نکنید و مطمئن باشید هزینه ای که برای تبلیغاتتان انجام می دهید در صورتی که به روش صحیح و توسط افراد متخصص انجام شود در کوتاه مدت به شما باز می گردد.
روش چهارم : تبلیغ نویسی گیرا
اگر مقداری به تبلیغاتی که هر روزه با آن ها رو به رو می شوید دقت کنید، این موضوع را احساس خواهید کرد که جمله ها معمولا به صورت کلیشه ای و بدون هیچ خلاقیت یا داستان درگیر کننده ای، فقط به صورت تعدادی خط زیر هم نوشته شده و با یک نگاه کلی مخاطب آن را به گوشه ای می اندازد. حالا فرض کنید یک تراکت به شما می دهند که در یک سمت آن معمایی قرارداده شده و در سمت دیگر اطلاعات یک کسب و کار نوشته شده است. در سمت معمای تراکت به شکل چشمگیری نوشته شده است که با حل این معما 30 درصد از ما تخفیف گیرید.
واکنش شما به این تبلیغ چه خواهد بود؟
روش پنجم : تبلیغ در فضاهای نزدیک به کسب و کار شما
با توجه به مشغله های زیادی که این روز ها برای همه افراد وجود دارد، معمولا همه به دنبال این هستند که خدمات یا کالایی که می خواهند از نزدیک ترین مکان ممکن به محل کار یا محل زندگیشان تهیه کنند و زمان زیادی برای گشتن به دنبال چیزی که می خواهند را ندارند. پس زمانی که شما تبلیغ کالا یا خدماتی که ارائه می کنید را در نزدیک کسب و کارتان انجام می دهید، شانستان برای افزایش فروش و معرفی بیشتر خودتان به افراد متفاوت را چند برابر می کنید. این موضوع را به خوبی با تبلیغات چاپی می توانید برای خودتان انجام دهید.